Dostawa i odbiór

Ulubione

0 produktów

Kategorie

PODSTAWOWE INFORMACJE O WYSYŁCE:

 

1. Informacje o kosztach wysyłki towaru można znaleźć na karcie produktu pod „czas wysyłki” lub w zakładce DOSTAWA pod zdjęciami produktu.

 

2. Wszystkie przesyłki wielkogabarytowe wysyłane są firmą spedycyjną ROOHLIG SUUS. Wybrane towary o wadze do 30 kg wysyłane są firmą kurierską FedEx, DPD, Pocztą Polską lub do paczkomatów In Post.

 

3. Przy przesyłce spedycyjnej i kurierskiej obowiązuje regulamin firmy realizującej dostawę towaru. Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z podstawowymi informacjami o wysyłce oraz ze szczegółowymi zasadami dostawy towaru dla poszczególnych przewoźników jak i regulaminem firmy ROHLIG SUUS, FedEx, DPD, Poczta Polska lub In Post.

 

4. Termin realizacji zamówionego towaru o okresie oczekiwania "Czas wysyłki: 24 godziny" oznacza, że towar wysyłany do klienta jest w ciągu 24 h od momentu zaksięgowania płatności. Średnio towar oznaczony jasnozielonym kolorem dociera do naszych klientów w ciągu 2-3 dni.

Nadanie Towaru realizowane jest niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie zasadniczo 31 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty; z ważnych przyczyn termin ten może ulec wydłużeniu o dalszych 7 dni roboczych, przy czym Sprzedający zobowiązany jest na żądanie Klienta będącego konsumentem podać te ważne przyczyny (w przypadku Klientów innych niż Klienci będącymi konsumentami nie jest konieczne, aby zaistniały ważne przyczyny oraz nie jest konieczne podawanie ewentualnych przyczyn wydłużenia terminu nadania Towaru takiemu Klientowi).

 

5. Jeżeli wysyłka ma być na inny adres niż podany w formularzu zamówienia prosimy o natychmiastowy kontakt i upewnienie się, iż otrzymaliśmy maila ze zmianą adresu.

 

6. Przesyłki wysyłane za pobraniem, mogą być realizowane do kwoty pobrania nie przekraczającej 5000 zł, powyżej tej kwoty ustalane są one indywidualnie.

 

7. Podane koszty wysyłki nie obejmują kosztów wniesienia. Kurier nie wnosi przesyłek powyżej 20 kg.

 

8. Nasze meble [za wyjątkiem stołów, wybranych ław i ram łóżek] są wysyłane w całości i nie wymagają żadnego montażu. Brak możliwości wniesienia towaru nie może być podstawą do reklamacji.

 

8. Reklamacje są uwzględniane po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. Wszystkie inne wynikające z uszkodzeń na skutek transportu nie będą przez nas rozpatrywane.

 

9. Nie mamy wpływu na godziny pracy przewoźnika, dlatego nie możemy ustalić wybranej godziny dostawy. W przypadku przesyłek wielkogabarytowych trasa dostawy towarów ustalana jest codziennie, dlatego nie ma możliwości ustalić bezpośredniego nr tel do kierowcy wcześniej niż w dniu dostawy. Mogą Państwo próbować ustalić przybliżoną godzinę dostawy oraz uzyskać bezpośredni nr tel do kierowcy. W tym celu należy w dniu dostawy skontaktować się z najbliższym Państwa miejscowości oddziałem firmy przewozowej i podać nr listu przewozowego otrzymanego w wiadomości e-mail.

 

10. Przewoźnik podejmuje 3 próby dostarczenia towaru pod wskazany adres po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. W przypadku trzykrotnego nieodebrania przesyłki z przyczyn niezależnych od przewoźnika towar zostaje odesłany do nadawcy na zasadzie odstąpienia od umowy, a odbiorca ponosi koszt wysyłki do nadawcy.

 

11. W przypadku przesyłek małogabarytowych [do 20 kg] możliwa jest dostawa do wybranego paczkomatu, punktu pocztowego, kiosku Ruchu lub stacji paliw Orlen. Niestety ze względu na ograniczenia związane z wymiarami przesyłek nie każdy towar może zostać wysłany w taki sposób. W przypadku wyboru płatności za pobraniem można wybrać jedynie kuriera FedEx, DPD lub dostawę do punktu pocztowego.

 

12. Śledzenie przesyłki Firma FedEx (proszę kliknąć w nr paczki otrzymany mailem lub pod adresem https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html wpisać numer otrzymany w mailu)

 

Śledzenie przesyłki Firma DPD (proszę kliknąć w nr paczki otrzymany mailem lub pod adresem https://www.dpd.com.pl/ Zlokalizuj-paczkę wpisać numer otrzymany w mailu)

 

Śledzenie przesyłki Firma ROHLIG SUUS (proszę kliknąć w nr przesyłki otrzymany mailem lub pod adresem https://wb.suus.com/druid.php?m=project&s=Tracking&key=list_przewozowy_nr%2C wpisać numer otrzymany w mailu)

 

W przypadku dostawy Pocztą Polską lub do paczkomatu In Post, przewoźnik poinformuje o szczegółach dostawy drogą mailową i/lub sms.

 

13. REGULAMIN ORAZ DOKUMENTY FIRMY FedEx

https://www.fedex.com/pl-pl/domestic-conditions-of-carriage.html

 

14. REGULAMIN ORAZ DOKUMENTY FIRMY DPD

https://www.dpd.com.pl/var/dpd/storage/original/application/e638b3bdb6022b1f464e0b9fab963ae0.pdf

 

15. SZCZEGÓŁOWE ZASADY DOSTAWY ORAZ REGULAMIN I DOKUMENTY FIRMY ROOHLIG SUUS

W momencie nadania przesyłki wysyłamy drogą mailową nr listu przewozowego za pomocą którego można śledzić trasę przesyłki online. Przesyłka może zostać nadana na konkretny, wybrany przez Państwa dzień zgłoszony w dniu zakupu. Większość przesyłek dociera na drugi dzień od dnia nadania wysyłki, przy czym kurier zastrzega sobie prawo do dostawy w ciągu 48 godz. (dotyczy dni roboczych). W przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na przesyłkę prosimy o kontakt. Dostawa odbywa się w godzinach od 08:00 do 16:00. Przewoźnik o momencie wyjazdu przesyłki z magazynu docelowego do miejsca przeznaczenia poinformuje drogą sms. Telefon kontaktowy bezpośrednio do kierowcy podany będzie w wiadomości SMS. W przypadku nieobecności odbiorcy przewoźnik pozostawia informację o próbie dostarczenia przesyłki na podstawie których można ustalić ponowny termin dostarczenia towaru w ciągu najbliższych dwóch dni roboczych. Proszę pamiętać, że w przypadku widocznych uszkodzeń opakowania lub braku palety, zawsze przysługuję Państwu prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, kurier zobowiązany jest sporządzić protokół szkody bez którego reklamacje związane z uszkodzeniem towaru przez kuriera nie będą rozpatrywane. Pozostałe obwarowania dostawy towarów dostępne w regulaminie ROHLIG SUUS dostępnym pod poniższym linkiem.

https://www.suus.com/pub/AAAA_NOWA_WWW/Dokumenty_do_pobrania/SWU___Wydanie_3_ROHLIG_SUUS_Logistics.pdf

 

16. REGULAMIN ORAZ DOKUMENTY INPOST

https://inpost.pl/pl/pomoc/cenniki-i-regulaminy/regulaminy

 

17. REGULAMIN ORAZ DOKUMENTY POCZTA POLSKA

https://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2014/01/REGULAMIN-POCZTEX-zal.-nr-1A.pdf

 

PODSTAWOWE INFORMACJE O TRANSPORCIE:

 

1. Dowóz w granicach miasta Bochnia: 50 zł oraz dodatkowa 6 zł za każdy kilometr od granicy.

 

2. Usługa wnoszenia wyceniana jest indywidualnie na podstawie elementów transportu oraz okolicznościach towarzyszących usłudze, którymi są: waga i rozmiar asortymentu, miejsce na wykonanie usługi, szerokość drzwi i klatki schodowej, przymus montażu/demontażu oraz możliwość skorzystania z windy.

 

MAGAZYNOWANIE:

 

1. Istnieje możliwość przechowywania (magazynowania) zakupionych (opłaconych) mebli przez klientów do 7 dni kalendarzowych, natomiast powyżej tego okresu rozpoczyna się naliczanie opłaty 10 zł dziennie za każde miejsce paletowe (europaleta).

 

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty możliwy jest w dwóch punktach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym. Płatność przy odbiorze tylko gotówką. Poniżej wykaz punktów oraz godziny otwarcia:

 

OUTLET MEBLE ul. Składowa 2 30-010 Kraków pon-piąt 9.00-17.00 sob 10.00-16.00

OUTLET MEBLE BOCHNIA ul. Wodociągowa 1 32-700 Bochnia pon-piąt 09.00-17.00 sob 08.00-15.00